dinsdag 30 november 2010

Wat eet jij voor de wedstrijd?


Die vraag krijg ik vaker , Paul is gedeeltelijk Rawfood eter , dus onbewerkt ongekookte groenten en fruit.
De dag voor de warandeloop ( 10 KM) , 14.00 uur vers fruit en sap , 17.00 uur. een
maaltijdsalade , 19.00 uur rauwe noten( walnoten 3-amandelen 6 en hazelnoten 6) en 2 stukjes pure chocolade (tony chocolonely), daarna niets meer.
Wedstrijddag zelf een flinke beker ( 400 a 500 cc sap) en 30 min.. later een banaan. 2,5 uur voor de wedstrijd. 
Na de race heb ik wel erg veel honger , dus sap-banaan-appel etc , en afgelopen zondag door de koude 2 koffie .
Thuis het dagelijkse after-ontbijt.

Ik train altijd s'morgens en loop het liefste ook wedstrijden voor de middag , heb mijn dieet voor de dinsdag ( clubavond Tilburg Road Runners) eindelijk voor elkaar en geen last meer van kramp etc , eet na 14.00 uur niets meer uitsluitend glas sap en na de training wok groenten of maaltijdsalade.
Dit dieet lijkt erg magertje maar ik voel mij er goed bij en herstel zeer snel.
En! de prestaties gaan ondanks de oplopende leeftijd nog steeds vooruit .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten