maandag 3 januari 2011

Trainingen 60 van Texel begonnen, vanaf nu 115 dagen raw food t/m Texel


                 Iedereen nog een gezond, sportief en gelukkig  2011.

1-2-3 januari hebben Ans en ik 3 dagen achter elkaar getraind, in Arnhem ligt zo'n mooi stukje bos met een flinke klim/afdaling naast het hotel waar wij oud en nieuw hebben doorgebracht.
Isa is geen moment bang geweest van vuurwerk omdat het hotel flink wat kilometers van de bewoonde wereld ligt aan de snelweg A50 tegen een golfbaan en de Veluwe.Onze kamer lag ook nog eens aan de binnenplaats dus het was heerlijk stil. zoals je op de foto ziet vond Isa de sneeuw erruggg leuk

ISA OP SNELHEID
De wekker stond 3 dagen op rij om half 7, Isa een plasje laten doen, een banaantje eten en dan trainen ( in het donker). Na ruim 1 uur weer terug op de hotelkamer, snel douchen want
het ontbijt wacht. Na 3 dagen traditioneel ontbijt, broodjes-koffie-gekookte eitjes-poffertjes-honing-muesli-peperkoek (je blijft er van eten) zijn we nu wel blij dat het allemaal rauw is wat de klok slaat voor de komende maanden tot de 60 van Texel achter de rug is.
Voorlopig hou ik op dit blog bij wat ik allemaal eet en train als voorbereiding voor mijn eerste ultra marathon, als we wat meer tijd hebben zal ik er een appart blog voor bijhouden.
Vandaag gestart met een versgeperst zoet peren/appelsapje, na een half uurtje een lekkere espresso voor we Isa uit laten . Dik anderhalf uur later een sinaasappel/citroen/kiwi sapje, daar heb ik nog wel een paar stukjes mango en ananas bij opgegeten.
Alles vers geperst of gesneden in stukjes en niet te vergeten rauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten