zaterdag 12 mei 2012

Citaat van de week!


Ik kom vrij vaak leuke stukjes over hardlopen tegen, soms attendeert een ander mij er op zoals Marc van Frunning.com in onderstaand geval. 


De truc voor mij is dat ik mezelf geen keuze laat. Als ik mezelf die keuzeruimte geef, is het hek van de dam. Dan ga ik niet.

Rennen is wat ik doe. Dat is een beslising die ik heb genomen. Daar wijk ik dus niet meer van af.
Soms regent het.
Soms heb ik spierpijn.
Soms schijnt de zon en heb je wind mee en staan er eenhoorns in de wei die regenbogen poepen.
Soms vriest het 5 graden, moet je werken om niet uit te glijden en zijn als je terugkomt je wimpers bevroren.
De omstandigheden zijn de omstandigheden.

Maar ik ga toch rennen.

Stukje van Francine zie onderstaand blog

http://www.stukjebijbeetje.com/

Ik kan alleen maar zeggen : zij snapt het helemaal, veel ' mooi weer ' lopers blijven door het andere weer thuis en missen de mooiste hardloop momenten. 
Ren en geniet! als het ff kan barefoot of barefoot style
Paul.
Anyones Running Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten