zaterdag 4 juni 2011

Vandaag langeduurloop van 25 km


3 april ging het fout, als voorbereiding voor mijn eerste ultra marathon van 60km ging de lange kuitspier van mijn rechterbeen in staking. Te veel boxjumps uitgevoerd. Weg 60 van Texel en terug naar af. Daar leer je van, toch?(...)
Mijn volgende kans is de Veluwezoom trail van 50 km op 26 juni , toch ook niet mis.
Vandaag stond een tempoduurloop van 60 minuten op het programma maar voor de die heb ik gewisselt met de duurloop van morgen. Fris liep ik vanmorgen om 2 minuten over 7 de deur uit om 2 en een half uur later en 25km in de benen weer de sleutel in het slot te steken.
Wel opmerkelijk dat het lijf het makkelijk aan kon maar de brains het op een of andere manier vreemd vonden dat er vandaag wel gewoon gewerkt moet worden. Leuke ervaring!

Ik liep vandaag op de FiveFingers Speed en vermoed dat ik die ook aan trek tijdens de Veluwezoom trail, geen blaren of ander ongemak, ze zijn al weer uitgewassen en staan aan de droogmachine.
Volg mijn trainingen op http://rauwenfit.blogspot.com/
De komende weken is de FiveFinger Bikila in de aanbieding van 129,95 voor 109,95 gratis versturen binnen Nederland, zolang de voorraad strekt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten